Mistero Milano jest ekspertem w branży beauty, który od ponad 9 lat proponuje produkty do wykonania stylizacji paznokci. Ofertę marki, skierowaną do profesjonalistów, można znaleźć w niektórych państwach Europy, m.in. w Hiszpanii, Niemczech, Włoszech, Turcji oraz Iranie.
Sklep internetowy Mistero Milano został opracowany na podstawie autorskiego systemu MoonShop, pozwalającego na łatwe dodanie wybranych modułów. Na prośbę klienta opracowaliśmy moduł umożliwiający zamieszczenie przez użytkowników opinii o produktach.
Nasz autorski system pozwala dostosowywać moduły i funkcjonalności sklepu internetowego do indywidualnych potrzeb każdego klienta.
Współpracę z firmą Mistero Milano rozpoczęliśmy od przeprowadzenia audytu UX, który miał na celu analizę użyteczności sklepu internetowego marki. Zatem opierając się o wyniki raportu opracowaliśmy nowy wygląd witryny.
Podczas projektowania designu sklepu internetowego szczególną uwagę zwracaliśmy na dobranie odpowiednich grafik, które w atrakcyjny sposób przedstawiają produkty marki. Aby zachować spójność witryny, stworzyliśmy unikatowy projekt strony błędu 404 oraz dostosowaliśmy ikonki do ogólnego stylu sklepu.
Integracja z Instagramem pozwoliła na bezpośrednie udostępnienie w sklepie internetowym postów opublikowanych w serwisie społecznościowym. Na stronie głównej również są zaprezentowane przykładowe stylizacje wraz z użytymi produktami, co pozwala użytkownikom łatwiej i szybciej znaleźć odpowiednie lakiery oraz inne artykuły.
Dla wygody użytkowników na rozbudowanej karcie produktu oprócz szczegółowego opisu i wizualnej prezentacji znajduje się także ruchomy baner zawierający najważniejsze informacje dotyczące m.in. ceny, terminu i kosztu dostawy, który pozwala dodać produkt do koszyka bez konieczności powrotu do góry strony.